Thursday 18 August 2011

END OF MY SAD LIFE..SMILE LIFE WITH ME NOW..

Aku bahagia kerana memiliki ...
Sebuah hati yg tidak pernah membenci...
sebuah senyuman yang tidak pernah pudar...
sebuah sentuhan yang tidak pernah menyakiti...
dari sebuah persahabatan yang tidak pernah berakhir...
Aku berharap kita akan berjumpa di syurga...
Dunia akhirat selalu bersama...amin..

Tp itu semua sudah berakhir...
Aku akan mula hidup ini tanpa dea..
Aku ingin hidup ini senyum selalu...
Aku dah bosan dgn kesedihan..
Aku dah frast menonging dgn kesedihan..
Aku ingin terbang bak bintang di angkasa...
Sekarang aku nak happy je..
Aku x akan menjadi sedih lg dah...
X nak sedih mcm ne dah..

I want to build new life alone..
My life can get better soon..
This is the end of my SAD life....
Life not HAPPy whitout SMILE..
SAYONARA SAD..
MISYUMOTO SMILE...
PEACE NO WAR...
FLY IN THE SKY..
                                          SKY CRYSTAL....
                                             PEACE..

No comments:

Post a Comment